مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 10:052023-03-02سياسي

المپیاد ملی ویراکاپ به میزبانی کرمانشاه آغاز بکار کرد


ششمین دوره المپیاد ملی ویراکاپ از امروز (یازدهم اسفند) به میزبانی کرمانشاه آغاز بکار کرد.

- المپیاد ملی "ویراکاپ" به میزبانی کرمانشاه آغاز بکار کرد ایسنا/کرمانشاه ششمین دوره المپیاد ملی ویراکاپ از امروز (یازدهم اسفند) به میزبانی کرمانشاه آغاز بکار کرد.

دکتر علی عادلی دبیرکل المپیاد ملی ویراکاپ 1401 در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ششمین دوره المپیاد ملی ویراکاپ با هدف معرفی چهره های شاخص کشور در رشته های مختلف، امروز و فردا توسط موسسه بین المللی ویرا در حال برگزاری است.

عادلی افزود: این رویداد در 9 رشته شامل برنامه نویسی، رباتیک، چرتکه و محاسبات ذهنی، ریاضیات، محاسبات سریع، الکترونیک، مکعب روبیک، لیوان چینی و زبان انگلیسی و در دو بخش مجزای دانشجویی و دانش آموزی برگزار می شود.

دبیرکل المپیاد ملی ویراکاپ 1401 با بیان اینکه این مسابقات انتخابی مسابقات جهانی است، گفت: در این مسابقات 500 نفر شرکت کرده اند که بعضی از شرکت کنندگان در چند رشته حضور دارند.

عادلی ادامه داد: در این دوره از مسابقات، کرمانشاه برای اولین بار میزبان مسابقات کشوری لیوان چینی و مکعب روبیک خواهد بود و رشته مکعب روبیک این مسابقات با نظارت کامل اتحادیه جهانی روبیک (WCA) برگزار خواهد شد که رکورد داوطلبین در یازده عنوان بر روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیاد ملی ویراکاپ به میزبانی کرمانشاه آغاز بکار کرد

المپیاد ملی ویراکاپ به میزبانی کرمانشاه آغاز بکار کرد